BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 30 March 2011

ketip kuku

nie lagik satu hal member satu opis aku nie hah..
giler ker aper..tak habis2 ketip kuku..
bley dikater kan sepanjang masalah dok ketip kuku..
tap tip tap tip..
( bunyi kuku terplanting )
hangin jugak aku kekadang terplanting kat atas meja aku..
kuku gajah ker aper..dok susah nak mengetipnyer..
aku pon sound lah..
eh, ko nie arie2 berak ker haper...asyik ketip kuku jer...
di balas..
hotak ko...aku nie jenis yang gema ketip kuku cikit2
( gila cam bangang jawapan..)
aku tanyer ag..( sebab molot murai kan..)
eh, keras tol kuku ko..nie musti berak keras...
dia jawab balik..
bukan berak keras..tapi benda lain yang keras..
( tak hagak2 nak cakap ko otak kuning lah tue )
ker aku yang otak kuning...sebab betul gak kalo di pikirkan balik..banyak jugak yang aku tgk  keras kat dak sebelah meja aku nie..antaranya, rambut dier..dok terpacak jer..
so mungkin minyak rambut dier kot yang buat kuku dier keras..
kan time nak sapu gel kat ambut tue harus pakai jari, so melekat lah jawabnyer..gel tue kat kuku..
samer jugak kalo ibarat cebok berak tak cuci tangan ngan lifeboy hahahah
kompom taik baja kuku meriahkan..
lagik2 saper yang minat makan kuku ( like haku..)
makin berseleralahkan..ader masin2..kenyal2..
bluuweeeekkk kotor siot...
so aper sal aku bukak story nie ek..
sebab aku tgh gigit kuku sambil tue terpandang plok sepit kuku..
ah abaikan jerlah gigit n terus gigit..best lo...



0 comments: