BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 28 March 2011

KAD KaWen

dalam bulan nie jer aku dah dapat 5 kad kawen yang aku trima..
macam2 peten dah sekarang nie kad kawen ek..
tue belum ag yang tag aku kat fb..
ader yang bergulung2, ader yang tepekkan gambar dorang ngan pasangan, ader yang letak bunga2 emas..kerawang2..tantik2 kesemuanya..
tapi...aku telah menyenarai hitam kan 2 kad sebab aku tak dapat pi pada tarikh2 tersebut..
aku kene balik kampung ..n yang kebetullannya kacen aku kawen..
( kene balik sebab nak bergosip )
so tak dapek lah aku menapak n perabiskan korang nyer majlis nanti..
sorry k...sebut hal kawen nie..kadang2 timbul jugak cemburunya dalam hati nie..
yerlah, rakan2 seusia sumernyer dah kawen n paling kurang pon bertunang ..
seronok tol aku tgk dorang tertonggek2 n terbaring2 atas pelamin nak bergambar..

( yang nie bukan kawan aku k )

so bagi kawan2 aku yang akan berkahwen tue...chayok chayok k..
orang kater pas kawen kene berbasah peluh time malam hingga ke pagi..
yerlahkan..nak berkemas...kalo ko pakai katering..
peluh ko timbul sebab tunggu laki ko time nak berarak jer kan..
so have nice day...
chaow







0 comments: