BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 29 March 2011

JonDis ker APer AKu Nie...

dalam beg jer aku dah ader 2 bijik cermin..
kat umah ader tiga..
kat opis ader satu..
cukup kot tok memuaskan nafsu serakah aku yang gilakan cermin..
bukan aper, arie2 aku dok belek cermin sebab nak tgk muker aku nielah..
maner lah taukan dengan kuasa keajaiban wajah aku yang jondis nie bertukar jadik
putih seperti merpati
gebu seperti pau..
halus seperti neskefe
dengan sekelip mata jer kan..
tapi tue hanya lah angan2 anak gajah seperti aku..
hmmm aku masih menanti saat tue sehinggalah sekarang..
* sambil belek cermin, tgk muker...buat muker hampa, simpan cermin *
masih aku ingat ag dialog nie..

BaBAK 1
aku : abah, adik tantik tak...
abah : yer..adik memang cantik..mewarisi kecantikan mak n abah..sehingga muker tue berjerawat..

BaBAK 2
aku : eh kak, time sure heboh arie tue jumpa tak artis nie ( nama harus dirahsiakan )
kakak si itam manis : yer..jumpa, ee kulit dier tak putih pun..
ala2 kulit u jer...si kuning langsat..

BaBaK 3
anak antu : eh, u...u nie bukan lawa na..
tapi i tgk yang minat u sumer kacak2..sweettt like anak ikan..
(setahu aku anak ikan hanyir k..after di kodok2 goreng baru best )
aku : hmm ntahlah rezeki kot..
anak antu : ntah2 dorang nak main2 kan u jer..
(sambil buat buker cuak nak lepaskan kentot pelan2)
aku : yer kot..sebab tue tak kawen2 ag ..sebab asyik main jer..ntah biler yang betul2..

BaBak 4
badak gebu : hmmm u, nie naper termenung...bercinta ek..
aku : bukan lah yang..tgh pk kan kulit i nie..ntah biler nak gebu seperti pau..
badak gebu : hah kan akak dah cakap..pakai jer klorok..kan senang..sambil ko sental ko nyer spender ko sental lah sekali ko nyer muker ( sambil gelak mengilai )
aku : nak sental pakai spender laki akak ley tak..
badak gebu : terpisat2 sambil berlari2 carik publik tanyer kat anak dier spender bapak dorang ader tak kan ampaian ( hanya andaian aku k )

BaBak 5
aku: u muker i jerawat lah..pastue, kulit jondis..
cicak: u, dahlah..yang penting atie u yang mulus tue....
aku : serius...
cicak: seriuslah ...jgn di pikirkan sgt hal jerawat tue..gi balik pikirkan cara2 nak buat anak..kater dah tak sabar nak kawen..( sambil betulkan tingkap kete )

langsung tak lawak k..geli ader lah..






0 comments: