BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 30 March 2011

ketip kuku

nie lagik satu hal member satu opis aku nie hah..
giler ker aper..tak habis2 ketip kuku..
bley dikater kan sepanjang masalah dok ketip kuku..
tap tip tap tip..
( bunyi kuku terplanting )
hangin jugak aku kekadang terplanting kat atas meja aku..
kuku gajah ker aper..dok susah nak mengetipnyer..
aku pon sound lah..
eh, ko nie arie2 berak ker haper...asyik ketip kuku jer...
di balas..
hotak ko...aku nie jenis yang gema ketip kuku cikit2
( gila cam bangang jawapan..)
aku tanyer ag..( sebab molot murai kan..)
eh, keras tol kuku ko..nie musti berak keras...
dia jawab balik..
bukan berak keras..tapi benda lain yang keras..
( tak hagak2 nak cakap ko otak kuning lah tue )
ker aku yang otak kuning...sebab betul gak kalo di pikirkan balik..banyak jugak yang aku tgk  keras kat dak sebelah meja aku nie..antaranya, rambut dier..dok terpacak jer..
so mungkin minyak rambut dier kot yang buat kuku dier keras..
kan time nak sapu gel kat ambut tue harus pakai jari, so melekat lah jawabnyer..gel tue kat kuku..
samer jugak kalo ibarat cebok berak tak cuci tangan ngan lifeboy hahahah
kompom taik baja kuku meriahkan..
lagik2 saper yang minat makan kuku ( like haku..)
makin berseleralahkan..ader masin2..kenyal2..
bluuweeeekkk kotor siot...
so aper sal aku bukak story nie ek..
sebab aku tgh gigit kuku sambil tue terpandang plok sepit kuku..
ah abaikan jerlah gigit n terus gigit..best lo...



Tuesday, 29 March 2011

JonDis ker APer AKu Nie...

dalam beg jer aku dah ader 2 bijik cermin..
kat umah ader tiga..
kat opis ader satu..
cukup kot tok memuaskan nafsu serakah aku yang gilakan cermin..
bukan aper, arie2 aku dok belek cermin sebab nak tgk muker aku nielah..
maner lah taukan dengan kuasa keajaiban wajah aku yang jondis nie bertukar jadik
putih seperti merpati
gebu seperti pau..
halus seperti neskefe
dengan sekelip mata jer kan..
tapi tue hanya lah angan2 anak gajah seperti aku..
hmmm aku masih menanti saat tue sehinggalah sekarang..
* sambil belek cermin, tgk muker...buat muker hampa, simpan cermin *
masih aku ingat ag dialog nie..

BaBAK 1
aku : abah, adik tantik tak...
abah : yer..adik memang cantik..mewarisi kecantikan mak n abah..sehingga muker tue berjerawat..

BaBAK 2
aku : eh kak, time sure heboh arie tue jumpa tak artis nie ( nama harus dirahsiakan )
kakak si itam manis : yer..jumpa, ee kulit dier tak putih pun..
ala2 kulit u jer...si kuning langsat..

BaBaK 3
anak antu : eh, u...u nie bukan lawa na..
tapi i tgk yang minat u sumer kacak2..sweettt like anak ikan..
(setahu aku anak ikan hanyir k..after di kodok2 goreng baru best )
aku : hmm ntahlah rezeki kot..
anak antu : ntah2 dorang nak main2 kan u jer..
(sambil buat buker cuak nak lepaskan kentot pelan2)
aku : yer kot..sebab tue tak kawen2 ag ..sebab asyik main jer..ntah biler yang betul2..

BaBak 4
badak gebu : hmmm u, nie naper termenung...bercinta ek..
aku : bukan lah yang..tgh pk kan kulit i nie..ntah biler nak gebu seperti pau..
badak gebu : hah kan akak dah cakap..pakai jer klorok..kan senang..sambil ko sental ko nyer spender ko sental lah sekali ko nyer muker ( sambil gelak mengilai )
aku : nak sental pakai spender laki akak ley tak..
badak gebu : terpisat2 sambil berlari2 carik publik tanyer kat anak dier spender bapak dorang ader tak kan ampaian ( hanya andaian aku k )

BaBak 5
aku: u muker i jerawat lah..pastue, kulit jondis..
cicak: u, dahlah..yang penting atie u yang mulus tue....
aku : serius...
cicak: seriuslah ...jgn di pikirkan sgt hal jerawat tue..gi balik pikirkan cara2 nak buat anak..kater dah tak sabar nak kawen..( sambil betulkan tingkap kete )

langsung tak lawak k..geli ader lah..






Monday, 28 March 2011

KAD KaWen

dalam bulan nie jer aku dah dapat 5 kad kawen yang aku trima..
macam2 peten dah sekarang nie kad kawen ek..
tue belum ag yang tag aku kat fb..
ader yang bergulung2, ader yang tepekkan gambar dorang ngan pasangan, ader yang letak bunga2 emas..kerawang2..tantik2 kesemuanya..
tapi...aku telah menyenarai hitam kan 2 kad sebab aku tak dapat pi pada tarikh2 tersebut..
aku kene balik kampung ..n yang kebetullannya kacen aku kawen..
( kene balik sebab nak bergosip )
so tak dapek lah aku menapak n perabiskan korang nyer majlis nanti..
sorry k...sebut hal kawen nie..kadang2 timbul jugak cemburunya dalam hati nie..
yerlah, rakan2 seusia sumernyer dah kawen n paling kurang pon bertunang ..
seronok tol aku tgk dorang tertonggek2 n terbaring2 atas pelamin nak bergambar..

( yang nie bukan kawan aku k )

so bagi kawan2 aku yang akan berkahwen tue...chayok chayok k..
orang kater pas kawen kene berbasah peluh time malam hingga ke pagi..
yerlahkan..nak berkemas...kalo ko pakai katering..
peluh ko timbul sebab tunggu laki ko time nak berarak jer kan..
so have nice day...
chaow